Pentru informatii, ne puteti contacta la 0746 141 347 contact@superspeed.ro
Go to Top

Despre noi

Vă întrebaţi poate, ce are de oferit nou o altă Companie de expediţie şi transport, într-un moment în care piaţa românească şi europeană sunt extrem de dinamice, iar concurenţa este cel puţin acerbă în acest domeniu?logo-1

Răspunsul şi totodată convingerea că aţi decis bine alegând Super Speed Expeditii le veţi primi numai în momentul în care veţi solicita firmei noastre un serviciu în materie de transport , expediţie de marfă şi – nu numai!

Acum, aici, noi vă putem numai mărturisi raţiunea care a stat şi stă la baza existenţei noastre; motivaţia noastră a fost/şi este dorinţa imperioasă de a funcţiona bine, de a fi o companie serioasă, în care clientul nostru este pe primul loc. 
Credem în garantia lucrului bine făcut şi pentru că suntem convinşi că forţa grupului este dată de buna coordonare a planurilor de viitor cu angajamentele prezentului, încă de la înfiinţarea noastră am elaborat un plan de acţiune pe termen scurt, mediu şi lung, iar obiectivele principale stabilite de noi atunci şi duse între timp la îndeplinire sunt următoarele:

  • Să formăm o echipă dinamică, cu oameni experimentaţi care îşi cunosc îndeaproape munca şi o stăpânesc întru totul, echipă pentru care domeniul transporturi nu are secrete, echipă care acceptă fiecare zi ca pe o nouă provocare. În prezent formăm o echipă care întruneşte toate aceste condiţii şi care este compusă din 10 membri cu o experienta vasta in domeniul transporturilor
  • Să creăm pentru angajaţii noştri din Bucuresti cele mai bune condiţii de muncă, birouri amenajate modern, utilate cu toate cele necesare, dispunând de o tehnologie ultramodernă care este de un real folos atât salariaţilor noştri, dar nu numai. 
  • Comunicarea în timp real este asigurată printr-un sistem informatic inovator care include management personalizat al serviciilor oferite, având în dotare sisteme moderne de comunicaţii şi o infrastructură informatică de ultimă generaţie, făcând posibilă în orice moment oferirea partenerilor şi clienţilor noştri de informaţii exacte referitoare la mărfurile transportate, poziţia camioanelor, etc. 
  • Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor noştri şi pentru a îmbunătăţi permanent modul de lucru, compania noastră a considerat că, deşi nu este obligatorie, este necesară şi utilă implementarea sistemului de management al calităţii, sens în care am procedat la demararea acestor proceduri.

Un alt obiectiv propus a fost acela al lărgirii ariei de activitate, în sensul de a oferi clienţilor noştri nu numai transport, ci şi casa de expeditii. În acest sens am demarat un prim proiect prin care am procedat la dezvoltarea unei echipe profesionale cu o experienta vasta in domeniul de tranpost. Pentru ca serviciile de transport oferite clienţilor noştri să fie de cea mai înaltă clasă, calitate şi performanţă, iar riscurile să fie orientate spre minim, am considerat că se impune ca tirurile achiziţionate de către ILT să fie camioane noi, nepoluante şi foarte sigure, respectând ultimele standarde şi normative europene.

  • Şi pentru ca întreaga arie a transporturilor şi serviciilor anexe să fie acoperită, iar noi să putem oferi clienţilor noştri întreaga gamă de servicii din acest domeniu de activitateam apreciat că se impune şi crearea unor spaţii proprii de depozitare. Cu privire la acest aspect, am reuşit să achiziţionăm in Ilfov (in apropie de DN1), terenuri în suprafaţă de peste 1 hectare, terenuri pe care urmează să edificăm centre de logistică/depozite care să respecte cele mai înalte standarde.

Din punctul nostru de vedere, aceste date statistice sunt cea mai bună carte de vizită şi totodată vorbesc despre noi, despre ceea ce suntem şi ne caracterizează, despre aspiraţiile şi intenţiile noastre – prezente şi viitoare. Pornind de la considerentele arătate, am procedat la această metodă de prezentare. Prin date concrete putem dovedi cel mai bine faptul că, deşi suntem o companie tânără, suntem o companie dinamică şi foarte serioasă in ceea ce facem, că ţelul nostru este intr-adevăr satisfacţia deplină a clienţilor noştri.

Şi pe această cale încercăm să fim mai aproape de clienţii noştri, de dorinţele şi nevoile lor. Calitatea, siguranţa şi promptitudinea serviciilor oferite se datorează echipei noastre – calificată şi motivată, cu experienţă de mai mulţi ani în acest domeniu de activitate; se datorează şi miilor de comenzi onorate şi urmărite sub strictă supraveghere, precum şi pe kilometrii parcurşi în toată Europa, nici o rută nerămânând străină nouă. Se datorează mai ales Dumneavoastră, clientul nostru, care aţi avut incredere în noi, ne-aţi acceptat şi ne-aţi dat şansa de a vă arăta ceea ce putem face, fapt pentru care vă mulţumim!